Szanowni Państwo!
W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa waszych danych, spełnienia wymogów bezpieczeństwa oraz zaleceń Google informujemy, że w sierpniu bieżącego roku kończymy wsparcie aplikacji Nasz Bank dla systemu Android w wersji 7 oraz 7.1.
Co to oznacza?
Klienci banku posiadający smartfony z systemem Android 7 i 7.1 utracą możliwość instalacji, jak i aktualizacji aplikacji Nasz Bank, która nie będzie widoczna w sklepie Play. U klientów, którzy aktualnie korzystają z aplikacji będzie ona działać bez zmian do momentu jej usunięcia, po którym nie będzie możliwości ponownej instalacji.
Ponadto informujemy, że w najbliższych dniach dostępna będzie wersja 2.7.1 aplikacji Nasz Bank, która rozwiązuje zgłaszane trudności z aktywacją w systemie Android 7.
Zarząd
Banku Spółdzielczego w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim